Isnin, 3 Januari 2011

kisah seorang awek cun....heheheeh

Satu malam, sorang mamat ni baru habis kerja malam dalam pukul 1
pagi, jalan nak balik rumah adala dalam 30 minit, sepanjang jalan
keadaan gelap, senyap, sunyi, hujan rintik2, sejuk..ramai dah orang
cakap kat jalan ni ada penunggu tapi mamat ni buat selamber jer,
sambil bersiul, mamat ni terus pecut motor rxz dia, sampai kat tengah
jalan kat bus-stop mamat ni nampak sorang awek cun, awek ni pulak
pakai baju kurung, rambut panjang, dia tahan motor mamat ni, mamat ni
pun berentilah, tanya kat awek tu " saudari ni nak pergi mana tengah2
malam ni?" awek tu jawab " saya tunggu ayah saya tapi dia tak
datang2, rumah saya kat depan tu, boleh tumpangkan
saya?" "errrr...bolehlah, nasib baik saya ada helmet spare", mamat ni
takut dalam berani, dia pecut motor dia, sekejap dia tengok side
mirror dia..alamak !!! mana pegi awek ni..." aaaaaaaaahhhhhhhh...tak
de kepala!!! hantu tak de kepala!!!! aaaaahhhhhhhhhhh!!!!" mamat ni
punya ler pecut sebab kecut perut ada hantu tak ada kepala kat
belakang dia, dah tu suara mengilai-ngilai kedengaran, lagi kuat dia
pecut, lagi kuat suara tu ketawa, sampai rumah mamat ni terkejut bukan
main sampai putih muka dia "naper abang pecut, sampai nak terkeluar
anak tekak saya ni jerit, kan dah terlepas rumah saya", rupanya mamat
tu bagi awek tu pakai helmet full-face warna hitam, memanglah tak
nampak kepala....



hehehehehe....

Tiada ulasan: